ANNUAL DINNER YANG MEMALUKAN - HARAP ANAK KEDAH TIDAK TERLIBAT

|

Annual Dinner 2010 bil mansurah al tahrir

Mansurah 3 April - Berikut adalah fasions staillo in annual dinner at mansura city. Ulasan ringkat yang diberi pada setiap gambar tidak ada kena mengena dengan status mereka, sama ada yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia. ia (ulasan ringkas digambar) hanya sekadar pandangan dari mata kasar admin, tercetus pemberian berdasarkan staillo milo masing-masing (berpandukan dari pemerhatian admin).

Apa yang diharapkan, acara-acara seperti ini tidak lagi dianjurkan oleh mahasiswa malaysia dimesir, dengan penganjuran seperti yang didengari sebelum ini, pasangan juara akan dihadiahkan bilik hotel tempat bermadu kasih. Moga apa yang diberitakan tentang tentatif majlis (yang berbentuk maksiat) tidak dilaksanakan dan tidak ada dalam perancangan mereka hendaknya, moga Allah menjaga kita dari simpangan berduri ke akhirat. Hormati bumi nabi, takutkan Allah. Jangan jadikan bumi anbiya' seperti amarika atau pun university dimalaysia yang sering menganjurkan band-band, kugiran, joget lambak, atau diharap tidak mencontohi negara barat yang menganjurkan party-party minum arak, dan lain-lain maksiat.

Na'uzubillahi min zalik. Moga Allah mematikan gerakan maksiat dengan balasan yang setimpal. Harap-harap annual dinner yang telah dianjurkan terjaga dari segala bentuk maksiat.

SUMBER :http://beritautama-infokini.blogspot.com/2010/04/annual-dinner-2010-bil-mansurah-al.html

TAMBAHAN

1. Jabatan Hisbah MKKK pohon untuk dilaporkan jika ada dikalangan anak Kedah yang terlibat.

2. Tindakan disiplin dan kaunseling tatatertib islam akan dikenakan.



0 comments:

Post a Comment

 

©2009 Jabatan Hisbah MKKK | Template Blue by TNB